niedziela, 18 sierpnia 2013

Siemaneczko ^^

Cześć Wam wszystkim moje robaczki ^^
przepraszam za taką długą przerwę , ale nie miałam czasu bo mnie nie było :)
W ogóle wczoraj ok. godziny 19:30 byłam już w domu bo wróciłam z pieszej pielgrzymki na JASNĄ GÓRE!!!
W czwartek wyruszyliśmy a w sobotę wróciłam^^
Ogólnie było dużo śmiesznych sytuacji pierwsza z nich :
1) w Pierwszy dzień jak już z przyjaciółką znalazłyśmy miejsca do spania poszłyśmy na dwór posiedzieć przed szkołą po chwili przyjechał do nas jakiś chłopak na rowerze i najwięcej gadał z Wiktorią ja się odsunęłam bo wiedziałam że pewnie ona mu się podoba to nie będę się wpychać w rozmowę. Na następny dzień przyjechał dał mi wisiorek z serduszkiem i buziaka na pożegnanie :) a ja takie coś O.o
 2) Na drugi dzień nie umiałyśmy znaleźć miejsca do spania więc przez 3 godziny siedziałam z przyjaciółką przed szkołą aż w końcu mama znalazła nam miejsce ^^  


Ogólnie każdego wieczoru dostawałyśmy napadu  śmiechu < jak na złość > ^^ ale ojj tam :)
Dobraa ja się rozpisałam więc teraz zostawiam Was ze zdjęciami < nie ma ich za wiele nie chciało mi się robić >

                                                    Tutaj było pełno pająków i koników polnych -.-
                                                               Ostatnia prosta ^^


                    Było tak gorąco że buty się do asfaltu przyklejały O.o






                                              słit fociia w szybie musi być :)

                                            Nie ma gdzie spać



to by było na tyle Dobranoc <3

2 komentarze:

dziękuję za komentarz<33