piątek, 8 listopada 2013

wstrząs mózgu


Witajcie kochani!
CO tam u Was skarbeczki?
U mnie masakra dziś w szkole dostałam piłką w twarz no i w efekcie mam coś ze szczęką < nie potrafię jej do końca otworzyć i boli jak mówię>
i było u nie pogotowie około 17:00 bo mam wstrząs mózgu :(
Tak bardzo się źle czuje nie mam na nic siły wszystko mnie boli a w szczególności szczęka i głowa.
Dobra ale mniejsza o to.
 AAAa no własnie mam instagrama instagram.com/batmanowa obserwujcie mnie a ja się zrewanżuje :3
Jaka ja zmarnowana , brak sił, wszystko boli.
Tak właśnie dziś wyglądam.

24 komentarze:

  1. Współczuje kochana <3
    Wracaj do zdrówka ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu... biedna. Zdrowej
    Miło zapraszam do mnie:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna.Zdrówka i trzymaj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej..współczuję!!!! ZDROWIEJ!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku biednaś :( Wf jest niebezpieczny, coś o tym wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna, zdrowiej<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś też się słąbo dziś czuję, zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaobserwowałam na instagramie :) wracaj do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też miałam takie niemiłe zdarzenie z piłką jak ty :/ Życzę powrotu do formy ! :)
    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. biedactwo, zdrówka! i głowa do góry:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O Jezku - współczuję! Bardzo dobrze wiem co to znaczy, miałam podobny przypadek w szkole... Szkoda gadać. Mam nadzieję że wszystko szybko wróci do normy!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. Biedna, dasz jakoś rade, trzymaj się:*
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE:*
    PS. Również, zapraszam na mojego instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojć, to niedobrze... Ale najważniejsze, że zdrowiejesz! Z tego można wyjść, ale potrzeba czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jejku, to życzę szybkiego powrotu do zdrowia. może to kiepskie pocieszenie, ale dobrze, że to nic poważniejszego.

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku współczuję ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, trzym się kochana! :* zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przykra sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  18. przykra sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej kochanie ! Oby z głową i szczenką było wszystko okej <3
    zapraszam Cię na mój blog
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz<33