wtorek, 1 kwietnia 2014

Woop Woop nadrabiamy zaległości :)




Hej kochani!
Baaaaaaardzo  Was przepraszam za moją długą nieobecność,
Przepraszam Was też za to że nie zostały wprowadzone te zmiany które chciałam < wspólne prowadzenie bloga z przyjaciółką. Szkoda, ale stwierdziła że jej się nie chce.

Dobra nie będę dalej przedłużała :P
20 marca miałam bierzmowanie i na trzecie imie mam Alicja :)
a byłam ubrana tak:

                                     
<+czrne rajtuzy i rozpuszczone włosy>



W tą sobote byłam też na zakupach i kupiłam:





i szalona ja zrobiłam sb drugą dziurke w uchu :P

Ehh  dziś pisaliśmy ortomat, szkoda gadać jaki mi poszło z maty bo z polaka nawet dobrze <chyba>
Jutro mamy dni otwarte dla klas 6 :)
Wraz z Martą i Wiktorią będziemy ich oprowadzać po naszym gim :) z tego powodu musimy się ubrac odświętnie tsaa jak ja to lubie -.-

Dobra ja już nie przeciągam i zostawiam Was z resztą zdjęć :P




Bardzo dziękuje Marcie  za wygląd bloga <3
Zachęcam do zaobserwowanie mnie na Instagramie :3
Miłego wieczoru <3

22 komentarze:

  1. 6 i 7 zdjęcie...s@#$we%rtvcdf$^ *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Imię ;D
    Uwielbiam rzeczy z Under twenty! ;)
    Śliczna ;*
    Obserwujemy?
    Mój-Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne imię sobie wybrałaś ;)

    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy :)



    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam z Golden Rose lakier, bardzo go lubię ;)
    Ja mam bierzmowanie dopiero w maju! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne imię wybrałaś :) Śliczne te lakiery do paznokci :)
    Pozdrawiam!
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz piękne zdjęcia - masz talent! I mówię to jako ktoś, kto ze sztuką co nieco miał/ma do czynienia. Nie piszę tego po to, żeby Ci słodzić czy coś, ale to widać, że masz dobre oko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww ojeej dziękuje to baardzo miłe <3

      Usuń
    2. A brałaś może udział w jakimś konkursie fotograficznym? Albo jest u was w szkole kółko plastyczne/fotograficzne? Pytam, bo np. w moim gimnazjum coś takiego było i konkursy też się zdarzały... Konkursy to świetna okazja, zwłaszcza dla młodych osób, nastolatków albo studentów. Na plus masz jeszcze to, że nie mieszkasz w Krakowie (tak, wiem co piszę ja, Krakuska :) ) - dlatego, że tu w Krakowie ludzie ze świata sztuki są bardzo, ale to bardzo konserwatywni. Nie wiem jak to wygląda np. w malarstwie, ale w literaturze czy muzyce młody człowiek nie ma za bardzo jak się wybić czy choćby zostać zauważonym. Chyba, że ma dużo, bardzo dużo kasy albo wyjątkowe zdolności... Dlatego warto próbować właśnie na Śląsku albo ewentualnie inne miejscowości w Małopolsce, ale mniejsze, np. Oświęcim albo Nowy Sącz. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pielęgnowaniu talentu :)

      Usuń
    3. Niestety nie brałam udziału w żadnych konkursach :( z góry przewidywałam że z tego nic nie będzie :)

      Usuń
  8. świetne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne włosy i oczy masz, prześliczne. poza tym wybrałaś świetne imie na bierzmowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery Golden Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow sporo tych lakierów :) fajnie ci w koczku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie moje lakiery są zwykle z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kolory lakierów *.* zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz<33