czwartek, 17 października 2013

trolololololo :p

Witam Was kochani <3
Bardzo przepraszam że mnie tutaj nie było , ale miałam bardzo mało czasu dla siebie a co dopiero na bloga. 
Przez ten czas nie działo się nic ciekawego.
Narzekam na senność , brak sił itp. no ale tak zawsze było ^^
Jutro już na szczęście piątek , tak się z tego powodu cieszę <3
No i robię taki pseudo konkurs:P
Osoba która jako 69 zaobserwuje mojego bloga zostanie na nim polecona :P
Dobra a teraz zabieram się za komentowanie Waszych blogów a potem muszę się uczyć wiersza :)

 Jak powstaje sweet focia z Martą <3
 Pierwsza pomoc ^^ Paulina <3


 AWWWW...<3
Ja takiego chce <3 *___*


Miłego dnia <3

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia ♥
    Nie martw się teżnie wyglądam jak modlka jak wstaję xdd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs. :D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio również nie mam czasu :/ Świetne zdjęcia :D
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też mozesz kupić takiego wielkiego misia, on chyba większy niz ja ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas w Krakowie pogoda barowa, jak to się mówi - idealna na siedzenie w barze albo w domu i picie herbaty... Pozdrawiam :)
    PS: Nie pytaj nawet, jak wyglądam o 6 rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna nawet o 6 rano! :D ja tez chce takiego misia do przytulania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, bo moja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zdjęcia, piękna jesteś ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eee nawet o 6 dobrze wyglądasz :))) Marta i sweet focie- nałóg :) Notka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wypiłam dzisiaj kawę i energetyka i nie jestem śpiąca ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio jestem bardzo senna ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. słitfocia z fantomem - make my day haha :D!

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ,że ja nie moge być tą 69 obserwatorka ,hehehehe
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, urocze fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecia:*
    Zapraszam na Flyingsnap.com
    Obserwujemy;)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam pierwszą pomoc na EDB :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też niedawno ćwiczyłam pierwszą pomoc :)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE M . :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz<33