niedziela, 16 lutego 2014

Dajesz mi tyle powodów do radości.

Witajcie Kochani :*
Wstałam dzisiaj dobrowolnie o 6:00 O.o więc postanowiłam dodać wpis i wpść na Wasze blogi :)

W tym tygodniu szykuje się masa sprawdzianów więc bbędzie trzeba brać się za nauke -.-
Wczoraj były odprawiane wspólne urodziny Dawida i moje  :)
Nie będę się o nich duużo rozpisywać ale powiem tylko że było zaj***e, śmiesznie i wgl. :)
Były to jedne z lepszych urodzin na jakich byłam, może to przez to wydarzenie? Pewnie TAK :)
Dobra ja  więcej nie zanudzam i zostawiam Was ze zdjęciami :) niestety nie mam zdjęć z urodzin bo nie było czasu na ich robienie  :)



                                                    Poranna uśmiechnięta mordka :P
                                                             Romeooo :3
end segzowna Dżulliet :P





15.02 <3





Miłego dnia <3

7 komentarzy:

  1. Fajnie,że impreza urodzinowa się udała.Fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, ze urodziny sie udały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! ;3 Powodzenia w nauce ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------ wideo ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! :D słit opaska na włosach! <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam zawalony tydzień :c jaka ładna♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ! Fajnie, że urodzinki się udały ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę! :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz<33